Alla inlägg den 18 april 2007

Av Zkrivaren - 18 april 2007 22:53

Partydags, bara att svida om, ta sin last och dra över till Karin. När jag kom var jag tvåa. Före mig hade en annan ung dam kommit som fick huden att knottra sig.

Efter hand kom det flera och totalt blev vi ett trettiotal personer av båda könen. Karin och två till stod i köket och fixade maten. Vi andra intog förrätten flytande. Fast än jag inte kände en snubbe eller snubba, innan festen började, pratade jag med många.

Så kom maten och vi var fyra stora killar som hade brutit oss ur lite grann i en livlig sportdiskussion. Jag var först ut till krubbet och lastade rågat. Synd att pizzatallriken var så liten.

Tillbaka till soffan kom jag efter vissa besvär. Alla ville ha krubb och jag kom trea tillbaka. Precis när jag satt mig och skall till och sätta ifrån mig tallriken kommer kille nummer fyra och sätte sig lite brutalt i andra änden av soffan.

Resultatet blev att soffans ben gav vika under honom och han hamnade på golvet. Maten i luften för att hamna väl spritt ut över deltagare, bord och soffa. Min egen tallriks last kanade och delar hamnade på bordet under tiden som jag hade bekymmer i soffan, och det var inte med damer.

Vi grabbar tog tag i soffan och hivade iväg den ut ur rummet och nästan in till grannen tvärs över. Vilket berodde på att vi var lite vårdslösa med att bedöma avståndet i trapphuset till grannens dörr.

Under tiden tog damerna hand om maten som hamnat på golvet. När vi kom tillbaka blev det stående måltid utan soffa och bord. Tolv timmar senare lämnade jag festen sist och lycklig.

  Alla namn, om sådana nämns är fingerade

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards